Zjistěte stav vaši servisní zakázky
Zadejte sériové číslo vašeho zařízení


Vysvětlivky ke stavům zákazek

Nový – Zakázka byla přijata a bude se odesílat do servisního centra
Odesláno do servisního centra – Zakázka byla odeslána do servisního centra v Praze
Přijato do servisního centra – Zakázka byla přijata v servisním centru a je připravena k diagnostice
Diagnostika – Na zakázce se provádí diagnostiky potřebné k určení závady.
Čeká na náhradní díly – Zakázka je po diagnostice a jsou na ní objednané náhradní díly
Čeká na zákazníka – Zakázka čeká na potvrzení cenového návrhu nebo dodání potřebných dokumentů k zahájení opravy
Opravuje se – Zakázka se opravuje a provádí se výstupní diagnostiky a testy.
Připraveno k vyzvednutí – Zakázka byla kompletně dokončena a je připravena k vyzvednutí na prodejně